poniedziałek, 17 września 2007

Zasady zobowiązują

Chłonąc słowa "złotoustego" Jarosława - zwłaszcza podczas jego wyborczego tournee po kraju, pomyślałem sobie - kurcze, dobrze mieć jakiś drogowskaz w życiu, jakiś kodeks postępowania. Postanowiłem więc zebrać w całość "zasady, które zobowiązują". Może powstanie z tego tomik, który oprawię w skórę, może w czerwoną?
Wszystkich zapewne nie uda mi się "wchłonąć". W końcu nie mam takich możliwości "bilokacji" jak "złotousty" i nie wszystkie jego nauki do mnie docierają, ale przynajmniej te najważniejsze spiszę dla potomnych.
Okazało się jednak, że już częściowo ktoś mnie wyręczył. Przypadkiem znalazłem w internecie wpis internauty podpisującego się rborusie.
Cytuję w całości:
...
'uczciwość' Kaczyńskich - nie zapomnimy!!!

"Premier Kaczyński: zasady zobowiązują" NO TO PRZYPOMNIJMY KŁAMCZUCHOWI TE JEGO ZASADY!!
1. Nie będę premierem, gdy mój brat będzie prezydentem
2. Nie będzie koalicji z Samoobrona
3. Cieszę się, ze będę na pierwszej linii walki z Samoobrona (J).
4. My w kolejnej kompromitacji i w otwieraniu Samoobronie drogi do władzy w Polsce uczestniczyć nie będziemy
5. Nie poprzemy nikogo z wyrokiem sadu lub przeciwko komu toczą się sprawy sadowe. To jest sprzeczne z ideałami PIS
6. W-ce minister sprawiedliwości nie ścigał i nie osadzał w wiezieniu działaczy opozycji w latach 70
7. Wybudujemy trzy miliony mieszkań.
8. Wprowadzimy szybko niższe podatki.
9. Wycofamy wojsko polskie z Iraku.
10. Prawie 200 km autostrad w 2006, to nasza zasługa.
11. Tylko 6 km autostrad w 2007, to wina SLD.
12. Marcinkiewicz, to premier na całą kadencje.
13. Pomożemy Stoczni (UE chce zwrotu 4 mld).
14. Zredukujemy administrację państwową
15. W rządzie nie będzie byłych członków PZPR.

Dla mnie, raz dane słowo, jest święte... (Jarosław Kaczyński 10 VII 2006) ...
...

Początek więc już jest, ale nie wolno spocząć na laurach. Trzeba nadal czerpać garściami ze "skarbnicy" zasad Kaczyńskiego, wszak są one podstawą "wyśnionej" IV RP.

Pozdrawiam "rborusie".

Brak komentarzy: